{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
X

için Occasion Önerileri

    İade & İptal


    • Ürünlerimi nasıl iade edebilirim?

     

  • İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve faturası ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. İç giyim ve kozmetik ürünleri ile kişiselleştirilmiş ürünlerde iade kabul edilmemektedir.
    1. Siparişiniz ile birlikte irsaliyenizin aşağı kısmında bulunan iade bölümünü doldurun.
    2. Doldurduğunuz formu ürünler ile birlikte poşete yada kutuya yerleştirin.
    3. İster size en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine bırakın, ister adresinizden kuryeye teslim edin.


    Hijyenik sebeplerden dolayı paketi açılmış iç giyim, mayo/mayoşort, çorap ve takı ürünlerinde iade işlemi yapılmamaktadır.

     

  • Paket üzerine Yurtiçi Kargo 342041617 no'lu iade kodumuzla birlikte ad ve soyadınızı belirtiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde ise kargo tarafınızdan karşılanmaktadır.
  •  

    • Kurye nasıl talep edilir?​


    İster Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonu arayarak kurye talep edebilir, isterseniz de linke tıklayarak, karşınıza çıkan kurye talep formunu doldurarak kurye talebinde bulunabilirsiniz.


    • Kurye nasıl talep edilir?


    1. Açılan sayfadaki sizden talep edilen bilgileri girin.
    2. Vermiş olduğunuz cep telefonunuza gelen doğrulama SMS'ini karşınıza çıkan ekrana girin​.
    3. Paket Bilgileri bölümünü doldurun​.
    4. Kurye Çağır butonuna basın​.
    5. Aynı gün yada ertesi gün Yurtiçi Kargo sizleri arayarak kuryenin adresinize geleceği zamanı iletir​.
    • Ürünleri hangi iade adresine yapmalıyım?

     

    İade Adresi: Occasion Mahmutbey Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/İstanbul


    • Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?

     

    İade etmek istediğiniz ürünlerinizi faturası ile birlikte 30 gün içerisinde belirtilen adrese gönderebilirsiniz. 

     

    • Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

     

    Hijyenik sebeplerden dolayı paketi açılmış iç giyim, mayo/mayoşort, çorap ve takı ürünlerinde iade işlemi yapılmamaktadır.

     

    • İade edeceğim ürün için kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

     

    Gönderilerinizi Yurtiçi Kargo ile yaptığınız takdirde ödeme yapmayacaksınız. Diğer kargo şirketleri için ödeme yapmanız gerekmektedir.

     

    • Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

     

    E-posta adresinize gönderilen e-faturanız ile ürünlerinizi iade edebilirsiniz.

     

    • İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

     

    Tüm iade işlemleri, paket Lojistik Merkezimize ürünler teslim edildikten sonra yaklaşık 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, ilave 1-5 gün sürebilir.

     

    • Onlinedan aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?

     

    Occasion sanal mağazadan alınan ürünler yalnızca Occasion sanal mağazaya iade edilebilir, değişim yapılmamaktadır.

     

    • Occasion Sanal Mağazadan Almış Olduğum Bir Ürünü Başka Bir Beden/Renk Ya Da Başka Bir Ürünle Değiştirebilir Miyim?

     

    Sipariş verilmiş olunan ürünlerin değişimleri yapılamamaktadır. Önce satın alınmış olan ürünün faturası ile iade edilmesi, ardından yeni sipariş verilmesi gerekmektedir.

     

    • İade sürem doldu, ürünleri iade edebilir miyim?

     

    Bir ürünü fatura veya irsaliyesiyle birlikte 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

    Ürün Favori Listenize Eklendi

    Ürün favori listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.

    KAPAT