Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
Ürünlerimi nasıl iade ederim/hangi iade adresine gönderim yapmalıyım?
Hijyenik sebeplerden dolayı paketi açılmış iç giyim, mayo/mayoşort, çorap ve takı ürünlerinde iade işlemi yapılmamaktadır. 1. occasion.com.tr'de veya uygulamada yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin. 2. "Sipariş Detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 3. Kolay iade butonuna basın. 4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Birden fazla ürün satın aldıysan iade edilecek ürünleri de seçmen gerekir. 5. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ulaşabilirsin. 6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyup Yurtiçi Kargo ile gönderin.
Kurye nasıl talep edilir?
Kargodaki ürünümü nasıl iptal edebilirim?
Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?
İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
İade edilen siparişlerde kargo ücreti geri ödeniyor mu?
Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?
Online aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?
Online ürün inceleme nasıl yapılır?