Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular
Ürünlerimi nasıl iade ederim/hangi iade adresine gönderim yapmalıyım?
- Hijyenik sebeplerden dolayı paketi açılmış iç giyim, mayo/mayoşort, çorap ve takı ürünlerinde iade işlemi yapılmamaktadır.
- occasion.com.tr veya mobil uygulama üzerinden Hesabım bölümüne gidin.
- Siparişlerim alanına girin.
- Sipariş Detay butonuna basarak siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
- Kolay İade butonuna tıklayın.
- İade edilecek ürünü ve iade nedenini seçin.
- Birden fazla ürün satın aldıysanız, iade edilecek ürünleri ayrıca seçmeniz gerekmektedir.
- Ekranda görüntülenen iade kargo kodunu not alın.
- İade kargo kodunuza Siparişlerim sayfası üzerinden de ulaşabilirsiniz.
- İade edilecek ürünleri ve faturayı tek bir pakete koyarak Yurtiçi Kargo ile gönderin.
Kurye nasıl talep edilir?
Kargodaki ürünümü nasıl iptal edebilirim?
Ne kadar süre içinde ürün iade edebilirim?
İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?
İade edilen siparişlerde kargo ücreti geri ödeniyor mu?
Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?
Online aldığım ürünü mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?
Online ürün inceleme nasıl yapılır?

